ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Σύμφωνα με το Ν. 2251/1994 αρ. 3β παρ. 1 εδ. ιβ, ο προμηθευτής, παρέχει κάποιες πληροφορίες στον καταναλωτή πριν αυτός δεσμευθεί.
Μια από αυτές, είναι η υπενθύμιση για την ευθύνη του ίδιου του πωλητή όσον αφορά πραγματικά ελαττώματα του προϊόντος, όπως αυτή πηγάζει από το αρ. 534 επ. του Αστικού Κώδικα.
Σύμφωνα το αρ. 540 ΑΚ, σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος με πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων,ο αγοραστής μπορεί κατ’ επιλογήν του

1. να απαιτήσει αντικατάσταση ή διόρθωση του προϊόντος

2. να μειώσει το τίμημα

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

Τα δικαιώματα αυτά βάσει του αρ. 554 ΑΚ, παραγράφονται εντός 2 ετών για κινητά πράγματα.

Έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους για τους παρακάτω λόγους:
ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΣΑΓΑΝΑ ΑΝΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε. σάς παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Θα χρειαστούμε φωτογραφίες σε περιπτωση κατασκευαστικού λάθους για την άμεση αντικατάσταση των προιοντων.

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει να μας ενημερώσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «support@homeshopping.gr» γνωστοποιώντας μας τον λόγο αντικατάστασης και συμπληρώνοντας τηλέφωνο επικοινωνίας. Στη συνέχεια συνεργάτης από την εταιρεία μεταφορών θα επικοινωνήσει μαζί σας για την παραλαβή του δέματος επιστροφής. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6748332 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-14:00 και17:00-20:00).


ΕΠΙΣΤΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Σύμφωνα με το Ν.2251/1994 αρ. 3ε παρ. 1, σε κάθε αγορά προϊόντος από το Internet, ο καταναλωτής, έχει το δικαίωμα να αλλάξει γνώμη και να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση,
χωρίς να αναφέρει το λόγο και χωρίς επιβάρυνση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών, από τη μέρα που παρέλαβε το προϊόν.
Επιπροσθέτως, δεν υποχρεούται ο καταναλωτής, να δηλώσει την πρόθεσή του σε συντομότερη προθεσμία.
Ισχύει μόνο για αγορές από το ηλεκτρόνικό κατάστημα www.homeshopping.gr και όχι απο το φυσικό κατάστημα.


Προϋποθέσεις επιστροφής :

1. το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί

2. η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών

3. το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ)

4. να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν

Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση πρέπει να τα συσκευάζετε κατάλληλα -σε ένα μεγαλύτερο κουτί- έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.

Σε περιπτωση που δεν τηρησετε τις προυποθεσης επιστροφης θα γίνει μειωση από το αρχικό ποσό τις αγορά σας κατόπιν συννενόησης με την εταιρια.

Ενδεικτικά δεν δικαιούσθε άσκηση υπαναχώρησης σε προϊόντα όπως πχ έπιπλα κουζίνας,ντουλάπες,σαλόνια καθώς και είδη τα οποία έχουν κατασκευαστεί κατόπιν παραγγελίας από τον καταναλωτή και τηρούν ειδικές προδιαγραφές, όπως ειδικες διαστασεις,χρωματισμους και γενικα οτι κατασκευαζεται αποκλειστικα για τον εκάστοτε πελατη.

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει να μας ενημερώσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «support@homeshopping.gr»  συμπληρώνοντας τηλέφωνο επικοινωνίας. Στη συνέχεια συνεργάτης από την εταιρεία μεταφορών θα επικοινωνήσει μαζί σας για την παραλαβή του δέματος επιστροφής. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6748332 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-14:00 και17:00-20:00).